Kahwin muda

November 17, 2008 at 11:40 pm 4 comments

Topik perkahwinan sentiasa menarik untuk dibincangkan. Kita tidak akan pernah jemu untuk membicarakannya. Saya juga turut tertarik untuk membincangkannya dan kali ini saya ingin mengupas berkenaan kahwin muda. Kahwin muda ini saya definisikan pasangan yang berkahwin dalam lingkungan umur 25 tahun dan ke bawah. Untuk tujuan itu pendapat anda sangat dialu-alukan. Saya ingin menyeru kepada semua, pasangan yang berkahwin muda khasnya untuk berkongsi pengalaman anda. Bagi yang masih bujang, nak beri pendapat pun boleh. Anda bebas memberi pandangan berkenaan perkara berikut:

  • Pengalaman
  • Kelebihan dan kekurangan
  • Nikmat
  • Cabaran dan kekangan
  • Nasihat
  • ATAU APA SAHAJA

Pengalaman/pendapat boleh dihantar ke email saya iaitu hamimnasoha@yahoo.com atau yahamim@gmail.com selewat-lewatnya hari Selasa, 25/11/08. Saya sedaya-upaya akan menyiarkan semua pengalaman/pendapat yang diterima. Ia akan disiarkan di blog saya yang satu lagi Laungan Bergema Ha.Mim.Ya.Mim. Saya nantikan perkongsian anda!

Entry filed under: Santai. Tags: .

Sambutlah Salamku Kau Bukannya Pakar

4 Comments Add your own

  • 1. nadira  |  November 19, 2008 at 3:57 am

    wahh ade due date la plak….nak msukkan dlm spss ke…

    Reply
  • 2. hamimnasoha  |  November 19, 2008 at 4:12 am

    Bukannya apa Cik Nadira, saya tak nak menunggu terlalu lama sebelum ia disiarkan. Saya ada sasaran dan tajuk tertentu yang ingin dipaparkan. Cik Nadia tak nak beri sebarang pendapat atau pengalaman ke? Boleh sahaja kalau tidak setuju dengan idea kahwin awal ni. Pendapat setiap orang berbeza.

    SPSS tu apa?

    Reply
  • 3. Ridwanto  |  November 19, 2008 at 7:15 am

    itu adalah software untuk soal selidik lah hamim. Biasa nya penyelidikan budak fakulti Pendidikan akan guna software tu…

    Reply
  • 4. hamimnasoha  |  November 19, 2008 at 7:46 am

    Ye ke? Maklumlah bukan budak pendidikan dan takde kaitan dengan budak pendidikan.

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


November 2008
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Maklumat Penulis

Nama penuh saya ialah Hamim Bin Nasoha. Bekas pelajar jurusan Kejuruteraan Elektrik (Telekomunikasi) di UTM Skudai dari tahun 2001 hingga 2007. Bekas pemimpin pelajar di Kolej Tuanku Canselor (KTC) sebagai Ketua Biro Kebudayaan JKMKTC 2004, Timbalan Pengerusi 1 JKMKTC 2005 dan Pembantu Felo (2006-2007).
Add to Technorati Favorites

Blog Stats

  • 108,132 hits

Twitter Updates

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

