Musafir 7 Hari

December 13, 2007 at 3:25 am Leave a comment

Hari Pertama dan Kedua (5 dan 6 Disember 2007)

Alhamdulillah rezeki nak berjalan-jalan keliling Malaysia ada selepas habis belajar. Minggu lepas sebenarnya saya baru sahaja ke Pulau Pinang kerana menghadiri persidangan yang dipanggil ROVISP 2007 (nama penuh saya tak ingat). Minggu ni selama seminggu saya telah bermusafir. Edisi pertama ni saya ceritakan hari pertama dan kedua dahulu.

Musafir saya bermula dengan persidangan Asia Pacific Conference on Applied Electromagnetic 2007 (APACE 07) di Renaissance Melaka Hotel. Dua hari saya di sana. Walau bertolak dari JB berseorangan, tetapi saya jumpa ramai teman-teman dari UTM. Maka tidaklah rasa canggung sangat. Kemudahan, makan-minum semuanya rapi dan buat saya rasa selesa. Pembentangan kertas kerja saya pun lancar, namun saya mungkin rugi sedikit kerana menjadi pembentang terakhir. Ramai yang dah balik dan pendengar saya hanyalah pengerusi majlis dan beberapa ajk program. Walau bagaimanapun saya bersyukur kerana dapat berkumpul dengan orang yang hebat selama dua hari di sana. Serentak dengan persidangan ini, musim hujan bermula terutamanya di bahagian selatan Malaysia. Mudah-mudahan tiada perkara buruk yang akan berlaku sepanjang musim hujan ini.  

Entry filed under: Hamim Situ Sana Sini. Tags: .

Selamat Tahun Baru 19 Mei 2001-2 Jan 2008 (Perjalanan Masih Jauh)

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


December 2007
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Maklumat Penulis

Nama penuh saya ialah Hamim Bin Nasoha. Bekas pelajar jurusan Kejuruteraan Elektrik (Telekomunikasi) di UTM Skudai dari tahun 2001 hingga 2007. Bekas pemimpin pelajar di Kolej Tuanku Canselor (KTC) sebagai Ketua Biro Kebudayaan JKMKTC 2004, Timbalan Pengerusi 1 JKMKTC 2005 dan Pembantu Felo (2006-2007).
Add to Technorati Favorites

Blog Stats

  • 108,092 hits

Twitter Updates

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Unknown Feed

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

